مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 15:052023-10-27دانش

گسترش فرصت های بین المللی دانشگاه لرستان ضروری است


رییس دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان گفت: فرصت های بین المللی دانشگاه را براساس کسب آورده ها برای دانشگاه لرستان باید گسترش داد.

- ایسنا/لرستان رییس دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان گفت: فرصت های بین المللی دانشگاه را براساس کسب آورده ها برای دانشگاه لرستان باید گسترش داد.

علی حیدر نصرالهی در نشست مشترک گسترش همکاری دانشکده های کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان با دانشکده کشاورزی دانشگاه کربلا که به صورت مجازی برگزار شد، استفاده از ظرفیت بین الملل دانشگاه ها از جمله سیاست های تأکیدی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد و افزود: فرصت های بین المللی دانشگاه را براساس کسب آورده ها برای دانشگاه لرستان باید گسترش داد.

وی بیان کرد: بین کشور جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق، اشتراکات فراوان فرهنگی، دینی و مذهبی وجود دارد که خود یک فرصت برای گسترش ارتباطات است.

رییس دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان گفت: عراق در مسیر توسعه آموزش عالی است و این خود یک فرصت برای کشور ماست که از دانشگاه های ایران از جمله دانشگاه لرستان استفاده شود.

نصرالهی اضافه کرد: موضوع کشاورزی بسیار مهم است و موضوعات کشاورزی و منابع طبیعی از جمله مواردی است که در تفاهم نامه منعقد شده بین دانشگاه لرستان با دانشگاه کربلا، درج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فرصت های بین المللی دانشگاه لرستان ضروری است

گسترش فرصت های بین المللی دانشگاه لرستان ضروری است